neděle 5. června 2011

A little bit of my life...SHOOTING

Rozhodla jsem se, že tento blog bude o tom, co mě zajímá a baví.
A jednou z těchto věcí je právě focení. =)) 
Budu sem psát, jak focení probíhá, budu dávat rozhovory s modelkama - jak se dostaly k focení, s fotografama - co je nejvíce štve na modelkách a jiné zajímavosti, které normální holky o modelingu zajímá.

Tento víkend jsem měla dvoudenní focení s Kájou Ryšavou. (odkaz zde)
Nejúžasnější focení...!!
Je to fotografka s velkým F, a proto jsem ráda, že jsme na focení měly více času, protože je neuvěřitelné, jak se při focení dokážeme doplnit. K nějakému nápadu přidáme další nápad, a pak další a z původní fotky vznikne úplně jiná  fotka, ale tak krásná, že jsme obě hrozně nadšené...:D
S Kájou je atmosféra naprosto uvolněná. Možná je to proto, že se už nějakou tu dobu známe. =))

Brzy tu budou finální fotky. Dole zatím můžete vidět nějaké backstage..;))


Karolína Ryšavá je velmi nadějná mladá fotografka, která má hlavu přeplněnou nápady.
Dělá si při focení sama jak vizáž, styling, ale i hairstyling...
Ona je prostě neuvěřitelná!!
Je hodná, velmi milá, krásná, má skvělý styl a dělá neuvěřitelné fotky!!
Co víc si přát? Mít jí na focení, ale i jako kamarádku na každý den. =))

Kája o focení:
"Je to pro mě výrazový prostředek, dorozumívací jazyk mé fantazie, která má tolik co sdělit. Zároveň velká neznámá, budící respekt v malé umělkyni schováne hluboko uvnutř mě. Nikdy mě nepřestane fascinovat a bavit. Neznám nic, co by potěšilo s takovou jistotou jako povedená fotka. Každý na ní pohlíží jinak, používá jiné techniky, fotí s rozdílnými účely. Ale všichni chceme vyvolat zájem a touhu koukat se na naší fotografii pořád znovu a znovu. "




2 komentáře:

Romana Schichová řekl(a)...

Týjo, to je super :-)
Moc pěkný blog, vážně!
Sleduju!

About me řekl(a)...

Jsem hrozně ráda, že se ti to líbí. Na to, že je ten blog teprv v provozu 4dny, tak je sledovanost docela velká..=))